Ben Ölmeden Önce

Ben Ölmeden Önce || Jenny Downham Kitap Yorumu

11:52

KÜNYE 
Kitabın adı: Ben Ölmeden Önce
Özgün adı: Before I Die
Yazar: Jenny Downham
Sayfa sayısı: 366
Yayınevi: Tudem Yayınları

ARKA KAPAK
Bu gerçekten olacak. Olacağını söylemişlerdi; ama bu, herhangi birinin düşündüğünden daha hızlı olacak.Herkes ölmek zorunda. Bunu hepimiz biliyoruz. Geriye kalmış birkaç aylık ömrüyle, on altı yaşındaki Tessa bunu birçok insandan daha iyi biliyor.Üstelik Tessanın kaybedecek vakti yokBu yüzden bir liste yaptı. Ölmeden önce yapmak istediği on şey Listenin birinci maddesi aşk ve cinsellik.

YORUM
🌸 Kitap, hastalığı çok ilerlemiş ve az vakti kalmış bir kanser hastasının ölmeden önce yapmak istediklerinin listesini çıkarması ve en yakın arkadaşının yardımıyla bu listedeki maddeleri gerçekleştirmeye çalışması hakkında. Tabi bu süreçte hayatının aşkını bulduğu gerçeği de var.
🌸 Çok dokunaklı, bir o kadar da keyifli bir kitaptı. Şimdi okusam ne düşünürüm bilmiyorum çünkü dokuzuncu sınıftayken okumuştum. Yine de kitapta ağlamayıp filmde ağladığımı hatırlıyorum.
🌸 Filmde her şey o kadar güzel yansıtılmıştı ki, neredeyse sokaklara kadar hayal ettiğim gibiydi. Elbette değiştirilen ufak, çok ufak ayrıntılar vardı ama kurgu mükemmel bir şekilde işlenmiş, senaryo eksiksiz yansıtılmıştı.

Benzeri Yazılar

0 yorum