İki Hayat Arasında

İki Hayat Arasında || Jessica Shirvington Kitap Yorumu

12:11

KÜNYE 
Kitabın adı: İki Hayat Arasında
Özgün adı: Between The Lives
Yazar: Jessica Shirvington
Sayfa sayısı: 320
Yayınevi: Yabancı Yayınları

ARKA KAPAK
Mükemmel hayat mı?
Yoksa mükemmel aşk mı?
Sen seç. Sabine herkes gibi değildi. Kendini bildi bileli, iki hayatı vardı. Her yirmi dört saate bir Değişim geçiriyor ve her günü iki kere yaşıyordu. Mükemmel Hayat. Wellesley'de, Sabine istediği her şeye sahipti: cazibeli arkadaşlar, şık kıyafetler, başarılı bir okul yaşamı, herkesin birlikte olmak istediği bir sevgili ve göz kamaştırıcı bir gelecek... Mükemmel Aşk.

Roxbury'de Sabine'in bambaşka bir hayatı vardı: maddi zorluklar çeken bir aile, serseri arkadaşlar ve sırrı ortaya çıktığında başına gelen korkunç olaylar… Ama sonra Ethan'la tanıştı. Yakışıklı ve ilgi çekiciydi; üstelik Sabine, daha önce hiç kimse için böyle şeyler hissetmemişti.

Tüm istediği tek bir hayat yaşamak olan Sabine, bu nihayet mümkün gibi göründüğünde, amacına ulaşmak için bir dizi tehlikeli deney yapmaya başlamıştı. Ama kendisine inanan tek adamı ve geri kalan her şeyi riske atmayı göze alabilecek miydi?

YORUM
Kitap, aynı günü paradoks hâlinde iki kere, iki farklı kişi olarak yaşayan Sabine'in bir gün seçim yapabileceğinin farkına varmasıyla başlıyor ve hangisini seçeceğine karar vermeye çalışmasıyla devam ediyor.
 Bir süre insanın kafası gerçekten karışıyor çünkü kız şizofren mi yoksa kitap paranormal mi diye ayırt edemiyorsunuz. En azından kendi adıma böyle olduğunu söyleyebilirim. Okuması gerçekten keyifli ve orijinal bir kitap. Tabi son on sayfada falan hıçkırarak ağlarken bir yandan da histerik kahkahalar falan attım, cidden beni etkileyen bir kurgu oldu.
Kitabın sonunu tahmin edenler çıkmış ama ben tahmin edememiştim, aslında etmemiştim çünkü doğru çıkarsa heyecanım kaçar diye düşünmüştüm. Kendimden bile spoiler almaktan nefret ediyorum -,- Hâlâ okumayanınız varsa kesinlikle okusun derim, renkler ve zevkler tartışılmaz ama benim zevklime kesinlikle hitap ediyor.

Benzeri Yazılar

0 yorum