elle kennedy

Hata || Elle Kennedy (Off-Campus #2) Kitap Yorumu | Alıntılar

23:35

Kitabın Adı: Hata
Özgün Adı: The Mistake
Yazar: Elle Kennedy
Çeviren: Tuba Özkat
Sayfa Sayısı: 376
Goodreads Puanı: 4,17 (32K+)
Benim Puanım: 5/5




Arka Kapak
O birden fazla alanda tam bir oyuncuydu…
Ama bu defa onu bekleyen, çok sıkı bir oyundu…

New York Times çoksatan yazarı Elle Kennedy yakışıklı, ateşli ve eğlenceli hokey oyuncularıyla geri dönüyor… John Logan istediği her kızı tavlayabilirdi. Bu hokey yıldızı için hayat, partiler ve tek gecelik ilişkilerden ibaret gibiydi ama baştan çıkarıcı gülüşünün ve rahat tavırlarının ardında mezuniyet sonrası hayatı ile ilgili giderek artan bir umutsuzluk yatıyordu. Birinci sınıf öğrencisi Grace Ivers ile yaşadıkları seksi bir karşılaşma, Logan'ın tam da aradığı şeydi fakat düşüncesizce yapılan bir hata Grace'i ondan uzaklaştırdığında, Logan'ın tek bir amacı kalmıştı; ikinci bir şansı hak ettiğine Grace'i inandırmak. Pek de gösterişli denemeyecek ilk senenin ardından Grace, Briar Üniversitesi'ne daha olgun, daha akıllı ve kendisini küçük düşüren kibirli hokey oyuncusunu kesinlikle unutmuş olarak geri dönmüştü. O artık, ilk buluştuklarındaki naif kız değildi ve kimsenin acımasına ihtiyacı yoktu. Eğer Logan onun hokey oyuncularına hayran diğer kızlar gibi sırtüstü yatıp ona yalvaracağını sanıyorduysa, çok yanılıyordu. Logan onu geri mi istiyordu? O zaman bunun için uğraşması gerekecekti. Bu defa ipler Grace'in elindeydi... ve Grace onu çıldırtmaya kararlıydı.

-"Bu kitabı bitirdikten sonra başınızın döneceğine emin olun! Hata'yı öyle çok sevdim ki bitirir bitirmez yeniden başladım. Serinin devamını dört gözle bekliyorum."-
-Sophie Jordan, New York Times çoksatan yazarı-

-"Yürek ısıtan, komik, eğlenceli ve fazlasıyla romantik. Hata, nefesimi kesti ve beni kendine tamamıyla âşık etti."-
-Katy Evans, New York Times çoksatan yazarı-

-"Elle Kennedy'den ağzımızı sulandıracak daha fazla hokey oyuncusu mu? Evet, lütfen. Hata, zekice yazılmış, sıcak ve başınızı döndürecek bir roman. Hayranları, kalplerini buz pistinde bırakacak."-
-Sarina Bowen, USA Today çoksatan yazarı-
(Tanıtım Bülteninden)
Benim Yorumum

Onun 'benim' olduğunu söyleyecek
kadar ileri gitmeyecektim ama… şey, o benimdi.
Sarılmak için, öpmek için, birlikte kahkaha atmak için benimdi.

En sevdiğim genç yetişkin serisinin ikinci kitabını da bitirmiş bulunmaktayım ve Hata'yı, Anlaşma'dan çok daha fazla sevdim. Kendini ilk kitapta da sevdirmeyi başaran Logan karakterini okuduk ve şimdi onu eskisinden de fazla sevdiğimi söyleyebilirim.
Logan üç ve Grace de birinci sınıfken yolları bir şekilde kesişiyor, beraber vakit geçirmeye başlıyorlar fakat Logan her şeyi mahvediyor. Dönem sonlarında oldukları için de Grace'i kazanmak için bir sonraki yılı beklemesi gerekiyor çünkü Grace Paris'teki annesinin yanına gidiyor ve Logan'ın hiçbir aramasına cevap vermiyor.

Bir, hayatım boyunca bir kızla hiç bundan daha çok eğlenmemiştim.
İki, bunun bitmesini hiç istemiyordum.
Ve üç...
Sanırım ona âşık oluyordum.

Böyle anlatınca oldukça klişe duruyor, değil mi? Evet, klişe bir kitap ve olayların gidişatı tahmin edilebilir ama bu seriyi okurken bunlara odaklanmanıza bile gerek yok. Çünkü Kampüs serisini size sevdiren şey karakterleri ve diyalogları.
Karakterlerine tek kelimeyle hastayım. Son derece keyifli, hazır cevap, aklı başında karakterlere yer verilmesini seviyorum. Salyalar akıtan salak bir kız yok, Grace son derece akıllı ve kendine saygısı olan biri.

Güzel görünmediğimi biliyordum ama
bana öyle bir bakıyordu ki...
kendimi güzel hissettim.


Eğer bu türün okuyucusuysanız bekletmemeniz gerektiğini düşünüyorum, çerezlik bir kitaptan daha fazlası.
Ayrıca bu kitap adına şöyle bir uyarı yapmalıyım ki cinsellik biraz ön plandaydı, bu da tamamen Logan serserisinden kaynaklı. İki karakterin de ağzından anlatıldığı için Logan'ın belden aşağı esprileri sıkça yaptığını ve arkadaşlarıyla arasındaki konuşmalarında bu argoyu fazlasıyla görmek mümkün.
Tabi ki hiçbir şey bu kitabı ne kadar sevdiğimi değiştiremez. Genç yetişkin okumayı seviyorsanız önerimdir.
Kitabı satın almak için:




Benzeri Yazılar

0 yorum