alıntı

Juliet Paramparça || Leisa Rayven (Starcrossed #2) Kitap Yorumu | Ön Okuma

22:39


Kitabın Adı: Juliet Paramparça
Özgün Adı: Broken Julliet
Yazar: Leisa Rayven
Çeviren: Pınar Bolat
Sayfa Sayısı: 392
Goodreads Puanı: 4,2 (8K+)
Benim Puanım: 3


Arka Kapak
Paramparça olmuş bir kalp onarılabilir mi? İki milyondan fazla hayrana sahip bu unutulmayacak aşk hikâyesinde nefes kesici bir son sizleri bekliyor.
Cassie yıllar boyunca Ethan Holt'u unutmaya çalışmıştı. O hayatının aşkıydı ve Ethan aşkını karşılıksız bıraktığında Cassie'nin bir parçası sonsuza kadar ölmüştü. Ya da o öyle sanıyordu. Şimdi ikisi yeniden aynı sahneyi paylaşıyorlardı ve Ethan, Cassie'yi geri kazanmaya kararlıydı. Değiştiği konusunda ısrarcı olan Ethan, nihayet Cassie'nin yıllar önce duymak istediklerini söylemeye hazırdı ancak Cassie ona inanabilecek miydi? Bu seferkini tutamadığı diğer o tüm sözlerden farklı kılan neydi?
Ethan geçmişlerini değiştiremeyeceğinin farkındaydı ama eğer âşık olduğu kadınla en ufak bir şans istiyorduysa Cassie'yi geleceklerinin birlikte yazıldığına ikna etmesi gerekecekti.
Juliet Paramparça'nın ön okumasına şuradan ulaşabilirsiniz à http://goo.gl/kPekFd

Benim Yorumum

İlk kitabın kaldığı yerden devam eden Juliet Paramparça yine bilinçaltımı çökertti ve psikolojimi bozdu. Cinsellik temasının ayrı bir boyut kazandığı bir seri çünkü.

Sahne olarak ağır şeyler okumuyoruz fakat karakter düşüncelerinde ciddi bir yer ediniyor. Masum başlayan hiçbir öpücük de yalnızca bir öpücükle kalmıyor ve bunun beni cidden rahatsız ettiğini söyleyebilirim. Çünkü ne kadar âşık olduklarından bahsederken bile düşündükleri tek şey sevişmek.

İşlerin sürekli tensel boyutta kalmasından hoşnutsuzluk duydum.

Kitabın bu kötü yönünü bir kenarı bırakırsak, ilk kitaba kıyasla oldukça sevdim. Kitap yine geçmiş/günümüz şeklinde anlatılıyordu ve Cassie'nin ilk kitabın geçmiş sahnelerindeki yüzsüz kız profili bu kitapta yoktu, o yüzden daha az ayılıp bayıldım.

Fakat ne zaman geçmiş sahnelerinin olduğu bölüme gelsem hayıflandım çünkü ya sevişiyorlar ya da kavga ediyorlardı. Bu da beni bunalttı.

Günümüz bölümlerinde karakterlerin duruşları, geçmişteki olayların onlar üzerindeki etkisi çok iyi işlenmişti. Ve cinsellik faktörü beni rahatsız etmiş olsa da karakterler arasındaki kimya gerçekten muazzamdı. Okuduğum en farklı ve tutkulu çiftler kesinlikle. Beni şaşkına çevirdiklerini de söylemem gerekir, tutkuları ortalığı yıkan türden.

Üçüncü kitap Elissa'yı konu alacağı için heyecanlıyım fakat o karakteri çok sevdiğim için de tedirginim aslında, umarım yazar heba etmez.

Bu seriyi yaşı küçük arkadaşlara kesinlikle tavsiye etmiyorum ama okuyabilecek olgunlukta olan kişiler için de keyifli bir yeni yetişkin roman dizisi olduğunu söyleyebilirim.

Kitabı satın almak için:

Benzeri Yazılar

0 yorum