ephesus Yayınları

Şeytan Tüyü || Julie James (FBI/US Attorney, #1) Kitap Yorumu

22:51



Kitabın Adı: Şeytan Tüyü
Özgün Adı: Something About You
Yazar: Julie James
Çeviren: Süreyya Çalıkoğlu
Sayfa Sayısı: 470
Goodreads Puanı: 3,94 (47K+)
Benim Puanım: 4/5


Arka Kapak
Kader iki azılı düşmanı birbirlerinin kollarına atarsa…

Savcı yardımcısı Cameron Lynde, Chicago'da gizli kaçamaklar yapan onlarca senatörün tuttuğu onlarca otel odasının arasından, vahşice bir sevişmenin tuhaf bir cinayetle sonuçlandığı 1308 numaralı odanın yanındakini seçer. Ve Illinois'deki, bu özel davada görevlendirilebilecek onlarca FBI ajanının arasından, Özel Ajan Jack Pallas görevlendirilir. Özel Ajan Jack Pallas yıllar önce, beceriksizliği yüzünden kariyerini mahvettiği gerekçesiyle, savcı yardımcısı Cameron Lynde'i ulusal televizyonda rezil eden Jack Pallas'ın ta kendisidir.

…elbette ortalık birbirine girer.

Cameron Lynde'le birlikte çalışmak mı? Şaka mı yapıyorlar? Jack bunun belki de, yıllar önce Cameron yüzünden Chicago'dan sürüldüğü ve nihayet bu yıl geri geldiği için, kötü bir hoş geldin şakası olduğunu umuyor. Fakat fena halde yanılıyor.



Benim Yorumum
Federal savcı yardımcısı Cameron (en başta sandığımın aksine kendisi bir kadın) evindeki tadilat dolayısı ile hafta sonunu bir otelde geçiriyor ve yan odada FBI'ın olaya dâhil olmasını gerektirecek boyutta bir cinayet işleniyor. Cinayet soruşturmasından sorumlu olan ise Cam'in üç yıl önce aynı davada görev aldığı ve işlerin kötü sonlandığı Jack Pallas'tan başkası değil.

Konu polisiye izlenimi verse de aslında içine biraz aksiyon katılmış bir romantik komedi kitabıydı. Baştan sona keyifle okudum, bir an olsun sıkılmadım. Karakterlerin eğlenceli diyalogları, birbirleriyle atışmaları, esprileri son derece keyifliydi.

Geçmişten günümüze taşınan birtakım sırlar ve yanlış anlaşılmalar olduğu için Cam ve Jack arasındaki ilişki gidişatını, yazarın yeterince iyi işleyip işleyemeyeceğine dair tereddütlerim vardı fakat beni bu konuda yanılttı, gayet güzel işlenmişti.

Olayların yalnızca ana karakterler etrafında dönmeyişi de kitapta sevdiğim noktalardan biriydi, yan karakterler de çeşitli özellikleriyle kitaba farklı renkler katmış oldu.

Aynı zamanda harika bir akıcılığa sahipti, su gibi geldi geçti kelimeler gözümün önünden. Neyi ne ara okudum, bitirdim anlam veremedim.

Yetişkin türünde romantik kitap sevenlere kesinlikle öneriyorum. Müthiş eğlenceli bir roman oldu benim için.


Kitabı satın almak için:








Benzeri Yazılar

0 yorum