ateşli kanatlar

Hilekâr || R. Gaye Önel (Ateşli Kanatlar #1) Kitap Yorumu

13:14




Kitabın Adı: Hilekâr
Sayfa Sayısı: 400
Puanım: 3/5




Arka Kapak
Adım Cassie.
Ben, tıpkı ailem ve atalarım gibi bir şeytan avcısıyım. Avcılar dengeyi korumak, güvenliği sağlamak için yaratıldılar. Zeki, çevik, korkusuz ve acımasız olmamız gerekiyor. Çünkü şeytanla baş edebilmenin yolu en az onun kadar güçlü olmaktan geçiyor. Bizler cehennemde doğan, büyüyen ve zamanı geldiğinde ölen savaşçılarız. Ve benim zamanım gelmişti. Kendi saldırı ekibimden tarafından ihanete uğradım ve ölüme terk edildim. Her şey sonlanmıştı ta ki ezeli düşmanım şeytanın oğlu Aidanhell beni kurtarana dek. Ve şimdi kaderim yeni baştan yazılıyor…

Ben karanlık tahtın bir sonraki varisiyim. Zamanı geldiğinde atalarım gibi tüm şeytan hanedanlığına hükmedecektim. Bunun için doğdum, güç ve karanlık için! Tüm bunlar kral olan babam Lucifer'in ortadan kaybolmasından önceydi. Şimdi on bir hanedanlığı bir araya toplamam ve tahta geçebilmem için yazılan Kehaneti gerçekleştirmem gerekiyor. Ben Kara Krallıkların varisi Aidanhell! Bir kral olacak ve düşmanımın kızını kurtaracağım. Hak ettiğim tahtı alabilmek için!..


Benim Yorumum
İblis avcısı Cassie ile iblis Aidan'ın yolları, kahinin bulunduğu bir kehanet sebebiyle kesişir. Ve önlerinde birbirlerine eşlik etmeleri gereken uzun bir yolculuk ve aşılması gereken bazı görevler vardır.

İlk kez Türk bir yazardan fantastik bir kitap okudum ve eksikleri olsa da şans verilmesi gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.

Gaye Önel'in oluşturduğu fantastik dünyada iblisleri, perileri, devleri, cadıları, elfleri, hatta vampirleri görmek mümkün. Hepsine düşen farklı görevler var kurguda. Fakat ne yazık ki çok güçlü bir kalemi olduğunu söyleyemeyeceğim. Tasvirlerini yeterli bulmadım. Karakterlerin davranış ve düşüncelerine de anlam veremediğim zamanlar oldu.

Cassie ve Aidan birbirlerinden ilk görüşte etkileniyorlar ancak ben sürecin bu şekilde işlemesinden hoşlanmadım. İkilinin çok güzel sahneleri ve okuması keyifli diyalogları mevcuttu fakat tensel çekim yerine keşke zamanla birbirinden hoşlanan bir çift görseydik. Yine de ilişkilerini okumak güzeldi.

Kurgusal olarak incelemem gerekirse özgün bulduğumu söyleyebilirim. Özellikle son sayfalarda ortaya çıkan birtakım şeyler beni epey şaşırttı ve bu sonuçtan hoşnut oldum. İkinci kitabı da en kısa zamanda okumaya çalışacağım 🌸


Kitabı satın almak için:



Benzeri Yazılar

0 yorum